HecceGagaMSP

Alla inlägg under januari 2012

Av Hecce och LadyGaga - 30 januari 2012 17:29

HAN HÄR KILLEN ÄR BARA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

   Yay nice man you pown everybody  


//Hecce     

Av Hecce och LadyGaga - 30 januari 2012 07:57

JAG ÄR KOMPIS MED KORTIS FILMAREN122!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH JAG ÄR FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
II!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAY
AYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Öh jag vet inte vad jag ska blogga om sååå...


// Hecce  <---- Fattar du??? Inte??? nähä!!! Mummel vad trög fattade folk ska vara nuförtiden! Aja men en sak till....



PS En sak till

PSS En sak till

PSSS En sak till

PSSSS En sak till

PSSSSS Jag kommer blogga mer idag :D   

YAY

Av Hecce och LadyGaga - 26 januari 2012 13:55

Vi har fått rekord i flest besökare på bloggen på en månad  


  320 besökare   Vårt gammla rekord var 290 tror jag :O Det var i mars förra året  


Jag är fortfarande avstängd men blir fri IDAG   KL 23: 40   Aja men här är ett roligt MARIO klipp xD


     SPAGHETTI!!!!  


// SPAGHETTI Ööööh... jag menar


// Hecce   

O.O

Av Hecce och LadyGaga - 26 januari 2012 13:29

Logga ut. Logga in! Och gissa vad som hade hänt O.O

O.O

Talangfull moviestar (Hahah xD dom har stavat fel xD)

Förrut var jag känd moviestar? Aja!

Ge autiish snälla! Jag har varit på lvl 11 jätte länge nue! Hecce levlar hela tiden är är redan på level 14!

(och jag var t.o.m före honom på MSP -.-")

Snälla hjälp!   

// LadyGaga      

Av Hecce och LadyGaga - 25 januari 2012 21:45

Söta!

P.s HAHAHAHAH xD Kolla in Ankan Pete i bakgruden!

Du o jag babe ♥   

Av Hecce och LadyGaga - 25 januari 2012 20:14

Rubriken  

Jag har varit sjuk i dag   Sjuk=Massor av MSP   

Och jag har varit på fest  

 

Hahahha xD Party pinglorna   

Och så har jag varit med sötnosarna  

 

En ganska gammal bild x)

Och jag har samma gamla hår!

Lite fler roliga bilder

So weird!  

Det är jag xD När jag skulle testa Rocking horse animeringen xD

Hahah könstigt!

Och nu för en gammal bild jag tog för länge sen!

Kolla på pratbubblan xD Hahahhahah xD

Har ni tittat på den här bloggen?  

För den är så sjuuukt bra  


// LadyGaga  

Hahahha xD Nej skoja

Vi tar om det  

// LadyGaga           

      

Av Hecce och LadyGaga - 24 januari 2012 18:09

:( Jag är FORTFARANDE avstängd! och när jag slutar bli avstängd är jag i sverige (bor på åland)  


SUUUUUCK


// Hecce 

Presentation ;D


Hey this is me..and me! LadyGaga och Hecce heter vi :)

Vi skriver mest om MSP!
Vi är humoristiska i varje inlägg xD

Fråga oss :D

58 besvarade frågor

Besöksstatistik

Hur många besökare?!?!

Omröstning :)

När en gammal gubbe har en mus - Ska den då heta Roger?
 WUT?
 Bananer!
 NEJ DEN SKA HETA CARL
 Den ska heta fjortismaja!
 KLOCKAN SÄGER TOLV
 RÖSTA HÄR OCH VINN EN KO!
 OM MAN ÄTER FÖR MYCKET GODIS FÅR MAN HÅL I TÄNDERNA!
 Snart skiter jag ner mig
 Jag vann ingen ko :(
 Jag får vara uppe ÄNDA tills bolibompat SLUTAT :)
 Hej! Jag heter Rasmus. Rösta här så får du en rostig trakor
 XL BYGG - EN RIKTIG BYGGHANDEL
 Venne, ska äta min banan nu. CIAO!
 Harald, världens största nörd. Har en jätte nördig blogg om katter och internet.
 William, får jag fråga dig en sak? Springer du med armen?
 ↑ LadyGagas största idol
 HECCE HAR EN GORILLA VID NAMN GORILLIS
 Är du singel?
 NEJ JAG ÄR EN SNIGEL!

Gästbooooook (Y)

Hecces kisse Mario :)

LadyGagas husdjur :3

Nunununununu BATMAN!!!

Hecces ipod!

Klicka inte på bomben :O

Vann du på bingo?

När vi får flyggande bilar xD

Vet du vad klockan är?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv..Zzzz

Tidigare år

RSS

I love it ;)

I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg Myspace Falling Objects I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg

MSP!

MSP the best xD

Nam nam namn :3

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards