HecceGagaMSP

Alla inlägg under mars 2011

Av Hecce och LadyGaga - 30 mars 2011 12:43

Både Pumpalisa OCH kissy är borta! Det kan betyda att flera och flera mspare kommer försvinna!   Men jag vet hur JAG ska rädda msp!  



Men för att hjälpa kan ni säga typ 1ghsvgyeb i chatten!! Det blir en bra del i min plan!



// Vår hjälte Ladygaga: (NOT) Hecce

Av Hecce och LadyGaga - 28 mars 2011 14:59

Hej!


Azzå jag har inte bloggat på bloggen på lääängge! Det är för att ingen kollar på den.. snyft... så det är tråkigt att skriva nått när ingen kollar -.-"


SÅ om ni tipsar om bloggen så kanske jag är inne mera :)


Kram Gaggis XD LOL 

Av Hecce och LadyGaga - 25 mars 2011 11:26

Ett till sunk tema!!! ROKOKO TEMA värsta vara fin temat!!!! Fast... fick endå en cool stil av det temat!  



Först hippie tema sen det här temat jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!  


// Hecce sjuk IGEN!!     



Glömmde säga att man kan bli bästa vänner!!! Hejdå! 

Av Hecce och LadyGaga - 24 mars 2011 09:39

Om ni går där ni ska logga in så märker ni!!! -.-



Vi kan inte fixa bild för det är ett fel IGEN!!!


Hejdå!!



öööh... PS snart kommer den nya tävlingen!


Hejdå IGEN!!



-.- IGEN!!! 

Av Hecce och LadyGaga - 24 mars 2011 09:08

En ny serie kommer komma som heter klant-nytt en komendi jag är lennart!

Håll ögonen öppna!! annars kanske ni missar klant-nytt!



PS Inte för människor som tycker det ser obehaglit ut när städ faller på en gubbe som heter lennart som ser ut som en hård rockare!! 


// Hecce  

Av Hecce och LadyGaga - 24 mars 2011 08:34

Sry för vi inte har bloggat på länge!  


Men här är en bra sång som ni säkert vet om!!  


 // Hecce och ladygaga     


  

Av Hecce och LadyGaga - 17 mars 2011 12:44

Hecce:Jag ska bli VIP i ett år! TJOOOHOOOO     Fast det dåliga är att jag måste köpa själv  


Ladygaga: Jag ska också köpa VIP men bara i en månad...


Hecce: Fast jag måste vänta i typ 3 veckor för jag måste få månadspeng! Och så annars kanske jag inte alls spelar mitt spore spel och då betalade jag för ingeting!




// Hecce och Gaga     

Av Hecce och LadyGaga - 14 mars 2011 16:34

Snart har jag spore galactic adventures så var lite redo att jag inte kommer blogga på länge!  


Nu blir ni så här    eller? Fast nu kommer jag spela msp bäst du är inloggad!




// Hecce     

Presentation ;D


Hey this is me..and me! LadyGaga och Hecce heter vi :)

Vi skriver mest om MSP!
Vi är humoristiska i varje inlägg xD

Fråga oss :D

58 besvarade frågor

Besöksstatistik

Hur många besökare?!?!

Omröstning :)

När en gammal gubbe har en mus - Ska den då heta Roger?
 WUT?
 Bananer!
 NEJ DEN SKA HETA CARL
 Den ska heta fjortismaja!
 KLOCKAN SÄGER TOLV
 RÖSTA HÄR OCH VINN EN KO!
 OM MAN ÄTER FÖR MYCKET GODIS FÅR MAN HÅL I TÄNDERNA!
 Snart skiter jag ner mig
 Jag vann ingen ko :(
 Jag får vara uppe ÄNDA tills bolibompat SLUTAT :)
 Hej! Jag heter Rasmus. Rösta här så får du en rostig trakor
 XL BYGG - EN RIKTIG BYGGHANDEL
 Venne, ska äta min banan nu. CIAO!
 Harald, världens största nörd. Har en jätte nördig blogg om katter och internet.
 William, får jag fråga dig en sak? Springer du med armen?
 ↑ LadyGagas största idol
 HECCE HAR EN GORILLA VID NAMN GORILLIS
 Är du singel?
 NEJ JAG ÄR EN SNIGEL!

Gästbooooook (Y)

Hecces kisse Mario :)

LadyGagas husdjur :3

Nunununununu BATMAN!!!

Hecces ipod!

Klicka inte på bomben :O

Vann du på bingo?

När vi får flyggande bilar xD

Vet du vad klockan är?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv..Zzzz

Tidigare år

RSS

I love it ;)

I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg Myspace Falling Objects I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg

MSP!

MSP the best xD

Nam nam namn :3

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards