HecceGagaMSP

Alla inlägg under maj 2011

Sry

Av Hecce och LadyGaga - 29 maj 2011 08:25

Men vi har inte bloggat på JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTT....


LadyGaga: KÄFTEN   


Hecce:E Länge!! Men vi har spelat sims och jag har blivit en varulv och vampyr på ett spel (2:an) Och vi kommer ta bilder på nästa inlägg :)



Så ses sen


// Hecce och Ladygaga   


Men Ps ett roligt klipp :D


Sen är det bara att klicka på andra videos För fler :D

LadyGaga: Men ååh vilken dålig video! Alla som är som Hecce kmr tycka om den här! -.-*




Av Hecce och LadyGaga - 3 maj 2011 18:07

DET FINNS EN NY SOM HA GETT PRESENT:D

supergustav  :)

   

 Tyvärr blev det problem med korta filmers interjuv! SKA FIXA DET!

Hecce måste sätta in sitt skit spel -.-"

Det hackar varje g¨ång man kopierar! SÅ jag kmr inte kunna skriva mer efter jag har kopiera xD

Men han gjorde tydligen en egen intejuv xD


namn-gustav
bästis-DJ 78
favorit
djur-katt
mat-lasange
färg-lila
kändis eric saade
etra
hur fick du reda på
moviestarplanet- min kompis berätade
idol på movie satr planet-pumpalisa
still på msp-ingen
hatar på msp-inget
älskar på msp- min tjej hamsterfilippa
vad vill du bli kalad på msp-gurra
 

Av Hecce och LadyGaga - 3 maj 2011 15:57

Nu ska jag visa er på spelet Moby Dick som gick ganska dåligt förra gången MEN NU FICK JAG MAXIMALT LIV!!

   

Japp 2000 Liv O.O

Sen dog jag typ 1 sec efter jag hade fått det xD


MEN ÅÅH! Hecce och han skit spel -.-"


NU TILL NÅGOT VIKTIGARE! Jag skrev i min pratbubbla att den som gav mig en present kom med på bloggen! Korta filmer har gett auto!      TAAAAACK!

Det hackar med datorn så efter jag har kopierat så kan jag inte skriva mer!

SÅ efter det här kan jag inte skriva mera xD - 

 Namn - På msp Korta Filmer irl Frida
Level - 19
Bästis -Carro carrolina
Pojkvän - Andre3222
önskan - Komma till lvl 20 det vet jag redan xD/LadyGaga
Blogg Om du har någon -HetGurka.blogg.se

FAVORITER
Djur - Hund
Mat - Pastagratäng
Färg - ROSA!!
Kändis -Vet inte, MÅNGA O.O

LITE MERA FRåGOR
Hur upptäkte du MSP? - CartoonNetwork xD
När blev du medlem? -Oj, det vet jag faktiskt inte
Hade du en gubbe före korta filmer? Eftersom du heter korta filmer? - aa, alsla2
Vad tycker du om våran blogg? -Jätte bra!
Vilken är din favorit blogg? -Jennistar'a
Har du en idol på MSP? - Kissy
Vad har du för stil på MSP? -Fjortizz, och söt
Vad hatar du mest på MSP? -oj, mycktet saker en nt så bra men värts är nog att det kan bli ganska långtråkigt -.-*
Vad älskar du mest på MSP? -ALLT!
Har du någon tanke att sluta? -Nja,Iband vill jag det men jag vill fortfarande vara kvar!
Vad vill du bli kallad på MSP? -Vet inte men alla kallar mig för Fjortiz Findus i skolan ;D

Skriv svaret efter strecket -
Kopiera detta sen och skicka till mig sen är du med på bloggen
heccegagamsp.bloggplatsen.se

Av Hecce och LadyGaga - 2 maj 2011 17:39

Jag ska berätta den dåliga nyheten först! den dåliga är på bilden här nere!

 

Dom blåa finns det bara ett klipp av Gula två  Röd tre Och mörk röda SUGER!


Jag fixa lite ögon på dom röda men det syns inte något bra!


Sen fick jag tråkigt och spela spel 

Moby dick!

   Oj dålig bild xD

Jaja sen förlora jag efter typ 3 sekunder så det var dom dåliga nyheterna!

   

Jag klotta lite.... (MKT)

Nu till dom bra!


Jag har blivit kompis med alex_starboy!

HALELLUJAH!!!


Och sara har fixat header!

HALLELUJAH!!!

Nu har jag DAMP!





















NU SKA NY LYSSNA PÅ ICA SÅNGEN MOHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA

GWAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAA


// Hecce    

Av Hecce och LadyGaga - 1 maj 2011 16:45

BUHUHUHU!!!!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!   

Simpson gjorde slut! Han var ju den bästa!

NEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!
!!!!!!


Varför? VAAAARFÖÖÖR! Äntligen hade jag hittat någon!

O-o

Och jag hade ju t.o.m gjort en BILD!

     

   Det värsta är detta...

   

EN ANNAN!!!!!!!!!!!!!!


Hur kunde du!!!!!!!!!!  


///

EN Lady som aldrig akn bli glad igen   

Av Hecce och LadyGaga - 1 maj 2011 10:40

Min och Hecces pojkvän/flickvän

   Här är min SImpson <'33


   i LOVE YOU FOR MUCH!!! <333!



 Nu är det Hecces flickvän Sara443!

   Love you!


// Hecce och LadyGaga!    

Presentation ;D


Hey this is me..and me! LadyGaga och Hecce heter vi :)

Vi skriver mest om MSP!
Vi är humoristiska i varje inlägg xD

Fråga oss :D

58 besvarade frågor

Besöksstatistik

Hur många besökare?!?!

Omröstning :)

När en gammal gubbe har en mus - Ska den då heta Roger?
 WUT?
 Bananer!
 NEJ DEN SKA HETA CARL
 Den ska heta fjortismaja!
 KLOCKAN SÄGER TOLV
 RÖSTA HÄR OCH VINN EN KO!
 OM MAN ÄTER FÖR MYCKET GODIS FÅR MAN HÅL I TÄNDERNA!
 Snart skiter jag ner mig
 Jag vann ingen ko :(
 Jag får vara uppe ÄNDA tills bolibompat SLUTAT :)
 Hej! Jag heter Rasmus. Rösta här så får du en rostig trakor
 XL BYGG - EN RIKTIG BYGGHANDEL
 Venne, ska äta min banan nu. CIAO!
 Harald, världens största nörd. Har en jätte nördig blogg om katter och internet.
 William, får jag fråga dig en sak? Springer du med armen?
 ↑ LadyGagas största idol
 HECCE HAR EN GORILLA VID NAMN GORILLIS
 Är du singel?
 NEJ JAG ÄR EN SNIGEL!

Gästbooooook (Y)

Hecces kisse Mario :)

LadyGagas husdjur :3

Nunununununu BATMAN!!!

Hecces ipod!

Klicka inte på bomben :O

Vann du på bingo?

När vi får flyggande bilar xD

Vet du vad klockan är?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv..Zzzz

Tidigare år

RSS

I love it ;)

I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg Myspace Falling Objects I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg

MSP!

MSP the best xD

Nam nam namn :3

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards