HecceGagaMSP

Alla inlägg under april 2011

Av Hecce och LadyGaga - 30 april 2011 12:35

Jag hade just chattat med Lovan18 :)

AS SNÄLL!

Det är Hecces kompis   

Hoppas hon blir min kompis också  

HON ÄR BARA SÅ HIMMLA BÄST!

   Dom har typ någon kompis grupp xD

Dom består av _Lukas-cool_ , Sara443, hon själv och Hecce

Sara443 är också as snäll!!! Se hennes blogg!

mspsaraa.bloggplatsen.se

Bra att det finns snälla människor 




MVH

LadyGaga    

Om du undrar vrf jag alltid tar den smilin är det för jag alltid tuggar tuggis    





Av Hecce och LadyGaga - 30 april 2011 11:01

Amber <3 har alltid bra ideer! Hon hade gjort "dagar"

så här alltså :

   Där nere står det Ni får inte härma om ni har exakt samma som jag! Men ni får gärna hitta på egna frågor :)

SÅ vi tänkte göra samma ide men hitta på egna saker :D

( P.S bloggen heter aaamber.bloggplatsen.se )


Dag 1 - Bild på pojkvän/flickvän.

Dag 2 - BIld på en som alltid vill chatta med oss

Dag 3 Bild på våra bästisar

Dag 4 - Bild på Den som kommenterar bloggen mest

 Dag 5 - Bild på våra idoler MSP (på riktigt om ni vill det också :P)

Dag 6 - Bild på Den roligaste vi har träffat

Dag 7 - Bild på den elakaste vi har träffat

Dag 8 - Bild på dom som har gett oss presenter senast

Dag 9 - Bild på Våran nyaste vän

Dag 10 - Bild på den med roligaste namnet ( av kompisarna)

Dag 11 - Bild på blogg som har oss med i den :)

Dag 12 - Bild på fest som vi ska fixa! 

Dag 13 - Bild på nån som tipsar om våran blogg

Dag 14 - Bild på chatt 

MKT! Men kul! Vi börjar nu!

MCH

LadyGagac      

Hecce     

Av Hecce och LadyGaga - 29 april 2011 20:40

Hej! Sorry om vi inte svarar i bland elr tittar på era filmer när vi säger att vi ska göra det.. MEN DET HACKAR! Vi har bildbevis!

   OJ vilken liten bild! iaf så ser du att jag bara ser 2 komppisar >:(

   Så om du ser så är mitt djur smutsigt! Men jag kan inte komma in i mitt rum! 

För....

   JAG KOMMER INTE IN I RUMMET >:O


Så ni vet iaf ;D


MVH

LadyGaga   

Av Hecce och LadyGaga - 29 april 2011 12:44

Jah som jag sa här är ju veckans moviestars bild nu!


MARJAH!

uuh menade... MARHJA!! 

   


 Ojs skrev marjha på bilden uhm... Jaja

och så vill jag nämna en till som gav mig Present!


Faktam! Tack! sry du blev inte veckans moviestar eftersom marhja var det och det är fredag men nån annan gång kanske!



Tack marhja och faktam för skorna och det gigantiska påskägget!


// Hecce   

Av Hecce och LadyGaga - 28 april 2011 19:15

Tjenare! Gaga häär!

Jag ska köpa emo stil! Men är det snyggt? Vet ejjj :/

Ni måste hjälpa!

    Är detta snyggt? aa det tkr jag iaf xD

Men vi har ett problem... 

 ÅH!!! DET DÄR *** PRISET! Hehe jag gjorde en ruta och jag kunde inte få bort den.. Så jag skrev What? i den xD

 

 
Ojdå vilken liten bild.. iaf så står det att jag har 1.086 sc >:O

När du ändå kollar kolla VAD NÄRA JAG ÄR LVL 11!!!!!!!!!!

Vill dit vill dit vill dit!

Om ni vill hjälpa mig... Se filmer! Ge autos!

P.S den som ger mig och Hecce presenter hamnar på bloggen! 

MVH 

LadyGaga    

Av Hecce och LadyGaga - 28 april 2011 15:44

 Emo tema Love it Desutom första gången killar får nya ögon FINALLY!

 

   Munnarna är ganska fula MEN SKIT I DET DET ÄR NYA MUNNAR OCH ÖGON!




Sen har jag så har jag på gång en GULD stil från emo temat på ö-listan!


Oj jag glömmde säga att det finns spel! Där är casting game som hade försvunnit!

   

 jaja nu mst jag äta tjabba // Spel galna Hecce   


 

Av Hecce och LadyGaga - 27 april 2011 18:56

Får vi våran header från sara! Vi har fixat bloggen också i annan färg snyggt vah?


Ja  

Eller

Nej    


xD

Ni får säga vad ni vill men vi tkr det är snyggt



Det var det Tjabba // Hecce 

      

Av Hecce och LadyGaga - 27 april 2011 14:04

Tjenare! BÄSTA DAGEN NÅGONSIN! Paint är fixat så vi kan komma med bilder också!


Fast jag och Hecce är ganska ledsna! Vi får dumma mail av Alex_starboy hela tiden!!! och så har vi gjort en bild på han...    Omogen.. Javisst! Men det var kul haha! Vi ska visa lite mail han har skickat till oss....

   Haha roligt... (NOT) Detta var till LadyGaga! Vi orkar inte ta alla som han har skickat till Hecce med vi tar några..

   Okej det där var inget... Men ändå ett ret elr hur?

   Dom där kanske ni inte tyckte var så retigt! Men vi ska fixa flera SEN! Men inte nu! För ni ska Hecces flickvän Sara443 fixa en header till oss ^^

Hecce : Tack Sara443 <33 


Hecce     

LadyGaga    

Presentation ;D


Hey this is me..and me! LadyGaga och Hecce heter vi :)

Vi skriver mest om MSP!
Vi är humoristiska i varje inlägg xD

Fråga oss :D

58 besvarade frågor

Besöksstatistik

Hur många besökare?!?!

Omröstning :)

När en gammal gubbe har en mus - Ska den då heta Roger?
 WUT?
 Bananer!
 NEJ DEN SKA HETA CARL
 Den ska heta fjortismaja!
 KLOCKAN SÄGER TOLV
 RÖSTA HÄR OCH VINN EN KO!
 OM MAN ÄTER FÖR MYCKET GODIS FÅR MAN HÅL I TÄNDERNA!
 Snart skiter jag ner mig
 Jag vann ingen ko :(
 Jag får vara uppe ÄNDA tills bolibompat SLUTAT :)
 Hej! Jag heter Rasmus. Rösta här så får du en rostig trakor
 XL BYGG - EN RIKTIG BYGGHANDEL
 Venne, ska äta min banan nu. CIAO!
 Harald, världens största nörd. Har en jätte nördig blogg om katter och internet.
 William, får jag fråga dig en sak? Springer du med armen?
 ↑ LadyGagas största idol
 HECCE HAR EN GORILLA VID NAMN GORILLIS
 Är du singel?
 NEJ JAG ÄR EN SNIGEL!

Gästbooooook (Y)

Hecces kisse Mario :)

LadyGagas husdjur :3

Nunununununu BATMAN!!!

Hecces ipod!

Klicka inte på bomben :O

Vann du på bingo?

När vi får flyggande bilar xD

Vet du vad klockan är?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv..Zzzz

Tidigare år

RSS

I love it ;)

I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg Myspace Falling Objects I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg

MSP!

MSP the best xD

Nam nam namn :3

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards