HecceGagaMSP

Alla inlägg under februari 2011

Av Hecce och LadyGaga - 28 februari 2011 18:34

Här är lite bilder!!!

     Köpte animeringen för 600 sc!! 0.0


  Sen blev allt Freaky deaky O.o

  sen lekte vi kurragömma :O

  det såg inte ut så då men....






// Hecce   

Av Hecce och LadyGaga - 28 februari 2011 17:10

Ska gifta mig kl 6 i dag!! Tjoooohooo med sara443 i hennes rum!!! Tjooohooo Kom ditt nu eller... Kl 6!!!        



//Hecce

Av Hecce och LadyGaga - 26 februari 2011 10:04

Jag har blivit bombaderad av autos så jag är i lvl 20!!! Kolla!!!


  Haha! Nej det är bara fake. Alltså fixat av datorn!

Men vi skulle bli glada om vi fick autos!!! Så bombadera bara oss med autos vi bits inte xD

P.S det var Amber <3s ide´ från början ;)



Ska nog visa på Gaga snart men nu ska vi spela spore!! Det är bara sååå kul!!!

Av Hecce och LadyGaga - 25 februari 2011 09:12

Jag tycker youtube klippen *hundparken* är jätte söta!!!

Här är några klipp:

Sååå sött <3 DOm har liksom bebisröster <3 OCH DOM ÄR SÅÅÅÅ **** ROLIGA!!

// LadyGaga

Av Hecce och LadyGaga - 21 februari 2011 18:34

Jag vann kung msp!!! Tack alla som rösta på mig!!!



// Hecce Suck.... Gaga kommer aldrig...

Jag saknar när vid...  


LadyGaga:Meh Hallå det har aldrig vi gjort!!!

Hecce:JAAA DU ÄR HÄR IGEN!!!

LadyGaga:Nej jag är bara i dina tankar    Tjooohooo

Hecce:  

Av Hecce och LadyGaga - 21 februari 2011 18:22

Åh nej vi börjar tappa besökare kolla!!!


  Help us!!




// Hecce och the Gaga


LadyGaga:......

Hecce:oj just det!!! Gaga är ju inte här!! därför skrev jag the Gaga   Mwohahahahahahahaaa!!!

Av Hecce och LadyGaga - 21 februari 2011 15:45

LadyGaga och jag spelar ett spel. Det heter spore :D Det är jätte roligt! Man gör monster och så följer han deras liv. Det låter jätte killigt men det är tjejigt också ;) Det är dom som har skapat Sims 3 som har gjort spelet SPORE!!


Här är en bild på våra monster:

   Det är en blandning mellan oss 2 ;D Just nu så förstör vi en annan monsters hydda   

SPORE ÄR JÄTTE KUL!!!!!!!!!!!!!


/// Spore galna

Av Hecce och LadyGaga - 19 februari 2011 17:25

Tjena tjena! Jag har varit på bröllop hos bästisen XD Sara443 och <(*.*)> 01 (även kallad Smiley!!)

Här är några bilder!!

  Haha XD!!! Brudens bestman!!!

  Puss! Snyggaste prästen 4-ever! Hecce! The präst!

  Jag måste lära mig hans namn!!! Vi kallade han Smiley efter åt!



// Hecce! Party kungen och präst kungen över msp  

Presentation ;D


Hey this is me..and me! LadyGaga och Hecce heter vi :)

Vi skriver mest om MSP!
Vi är humoristiska i varje inlägg xD

Fråga oss :D

58 besvarade frågor

Besöksstatistik

Hur många besökare?!?!

Omröstning :)

När en gammal gubbe har en mus - Ska den då heta Roger?
 WUT?
 Bananer!
 NEJ DEN SKA HETA CARL
 Den ska heta fjortismaja!
 KLOCKAN SÄGER TOLV
 RÖSTA HÄR OCH VINN EN KO!
 OM MAN ÄTER FÖR MYCKET GODIS FÅR MAN HÅL I TÄNDERNA!
 Snart skiter jag ner mig
 Jag vann ingen ko :(
 Jag får vara uppe ÄNDA tills bolibompat SLUTAT :)
 Hej! Jag heter Rasmus. Rösta här så får du en rostig trakor
 XL BYGG - EN RIKTIG BYGGHANDEL
 Venne, ska äta min banan nu. CIAO!
 Harald, världens största nörd. Har en jätte nördig blogg om katter och internet.
 William, får jag fråga dig en sak? Springer du med armen?
 ↑ LadyGagas största idol
 HECCE HAR EN GORILLA VID NAMN GORILLIS
 Är du singel?
 NEJ JAG ÄR EN SNIGEL!

Gästbooooook (Y)

Hecces kisse Mario :)

LadyGagas husdjur :3

Nunununununu BATMAN!!!

Hecces ipod!

Klicka inte på bomben :O

Vann du på bingo?

När vi får flyggande bilar xD

Vet du vad klockan är?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv..Zzzz

Tidigare år

RSS

I love it ;)

I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg Myspace Falling Objects I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg I ♥ HecceGagas blogg

MSP!

MSP the best xD

Nam nam namn :3

Animated Rainbow Nyan Cat

Ovido - Quiz & Flashcards